jó ideje figyelgetem (de gondolom nemcsak én) milyen baromságok vannak az ún. divatos pólókra írva. (azt most hagyjuk, hogy a kedvenc, mosogatóronggyá nyúlt halványrózsaszín szitapólómon is a FRETIME ENTERTAINMENTIN felirat állt.)

a két gyerek új távlatokat nyitott meg és észre kellett vennem, hogy vannak az ártatlan feliratos pólók (pulcsik, kardigánok, mittudomén), az ilyeneken a gyerek általában az 52-es játékos egy képzeletbeli focicsapatban, 94es a kosárban, 37-es baseballban és kivétel nélkül mindig top pléjer vagy csempiön. Vagy az ilyenek, mint amit például ma fedeztem fel, egy dinós pólón az állt: LM 01. Na ez aztán bármi lehet, valószínűleg egy szupertitkos páneurópai non-governmental titkosszolgálat, melynek a tagjai (szigorúan 1 és 3 év közöttiek) ezzel a pólóval azonosítják egymást. Aztán vannak a totálhülye (=kártékony) ruhadarabok is, erre szimplán értelmetlen vagy elírt dolgok vannak írva, ezeket be kellene tiltani, mert bár az óvodában biztosan kevés gyerek tartja cikinek, semmi hasznuk sincs. Esztétikailag nulla, nyelvileg zéró.

Én pl. sosem veszek feliratos pólót a gyereknek, hacsak nem az van ráírva, hogy el pueblo unido jamás será vencido vagy valami ilyesmi. Anyám viszont igen, és bár eléggé szeretem őt (jelenleg pont nem de általában igen), azt látni kell, hogy ha halmazokkal ábrázolnánk, hogy mi tartozik nála a “jó kis póló” halmazba és mi nálam, akkor a két halmaz metszete szabad szemmel kevéssé lenne látható.

Ezennel új sorozatot indítok PesTees néven, de persze nemcsak pólók leszenek benne, mert az úgy túl egyértelmű lenne. Jöjjön hát két póló és egy ágynemű.

numero uno.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

jó, hát fogalmam sincs, hogy ez mit jelenthet, valami a jó emberek seggével, i suppose.

ezt az ujjáról fotóztam, de a mellkasán is van, nagyobbal és egy kisfiú áll mögötte hüjeszemüvegben, akinek a lábához még az van írva: revolution. biztosan valamilyen nyelvi.

numero due.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

auchan katalógus. NEW SCHOOL, DOL SCHOOL.

spread the word.

numero tre.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezt a flanel anyagból készült ágyneműhuzatot az én drága édes nagynéném varrta a kisebbik fiamnak. Én őt annyira szeretem, hogy ha szarmintás huzatot varrt volna vagy én kicsi pónimosat, akkor is használnám. Ezen macik vannak meg hasonszőrűek, meg ez a kétsoros, ami első ránézésre Keats lehet. Legfeljebb Tennyson.

Szerző: krupecka  2012.03.05. 11:00 Szólj hozzá!

Címkék: a angol break feliratok pólók helytelen gimme pestees

A bejegyzés trackback címe:

https://csakazertisangol.blog.hu/api/trackback/id/tr484289996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása